План роботи учнівського самоврядування «Евріка»

Учнівське самоврядування "Евріка"- це добровільне об'єднання старшокласників Миколаївської ЗОШ І-ІІ ступенів, яке діє з 2008 року відповідно до мети та статуту.

Заснований учнівський парламент уособлює демократичну та самодіяльну атмосферу, захищає й забезпечує права всіх учасників колективу, сприяє формуванню в них громадянськості, організаторських якостей, допомагає педагогічному колективу в проведенні різноманітних заходів, виступає їх ініціатором.

Членами учнівського самоврядування є:
учні школи, директор,класні керівники, які виступають у ролі наставників і консультантів , надають методичну та практичну допомогу школярам , координують співпрацю комітетів.

За цією моделлю в Миколаївській ЗОШ І-ІІ ст. вже тривалий час існує учнівське самоврядування зі своєю структурою, Статутом, принципами, напрямками і функціями діяльності, правилами організації стосунків між учнями. Така організація учнівського самоврядування формує в учнів навички правової поведінки в суспільстві, дотримання моральних норм, сприяє становленню громадської позиції та вихованню національно-патріотичних якостей.

Міжнародні документи

1. Декларація прав дитини, проголошена Генеральною Асамблеєю Організації Об'єднаних Націй 20.11.1959 р.

2. Конвенція про права дитини, прийнята та відкрита для підпи­сання, ратифікації та приєднання резолюцією 44/25 Генеральної Асамблеї ООН 20.11.1989 p.; ратифікована в Україні 21.02.1990 р.

3. Підсумковий документ Спеціальної Сесії Генеральної Асамблеї ООН «Світ, сприятливий для життя дітей» (травень 2002 p., Нью-Йорк)

Національні документи

1. Конституція України.

2. Закон України від 05.02.1993 р. № 2998-ХІІ «Про сприяння со­ціальному становленню та розвитку молоді».

3. Закон України від 21.06.2001 р. № 2558:Ш «Про соціальну роботу з дітьми та молоддю».

4. Закон України від 01.12.1998 р. № 281-XIV «Про молодіжні та дитячі громадські організації».

5. Закон України від 26.04.2001 р. № 2402-Ш «Про охорону дитин­ства».

6. Указ Президента України від 29.03.2001 р. № 221 «Про додаткові заходи щодо реалізації державної молодіжної політики».

7. Указ Президента України від 23.06.2001 р. № 467 «Про додаткові заходи щодо вдосконалення соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім'ями».

8. Закон України від 22.06.2000 р. № 1841-ІП «Про позашкільну освіту».

9. Концепція загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на 2006-2016 роки» (затверджено розпорядженням КМУ від 22.04.2006 р. № 229-р).


Створення системи учнівського самоврядування відбувалося поетапно: від опитування всіх учасників навчально-виховного процесу про необхідність самоврядування, його форми, малювання плакатів, листівок зі зверненням про створення органів учнівського самоврядування; розгляд даного питання на засіданні ради школи; створення органів учнівського самоврядування по класах, вибори загальношкільного самоврядування; визначення дієвих напрямків роботи. З класними керівниками був проведений тренінг «Самоврядування в сучасній школі», на якому всі дійшли думки, що учнівське самоврядування в школі просто необхідне.
Перший ступінь учнівського самоврядування– класне самоврядування. Його роботу організовує рада самоврядування класу, до складу якоївходять класний керівник, староста класу, члени шкільних комітетів.Самоврядування визначає, контролює, виконує та відповідає за таку роботу:

1. Діяльність в напрямках: освіта, довкілля, творчість, здоров'я, спорт.
2. Систематичне оформлення класного кутка, де можна отримати всю інформацію про клас .

3. Випуск інформативних стіннівок.
Другий ступінь шкільного самоврядування— староста. Його засідання відбуваються щомісяця, на них підбиваються підсумки роботи класів.Для цього старости класів готують рапорти, в яких міститься така інформація:

робота за всіма напрямками;

якість знань учнів з усіх предметів;

нагороди за участь у загальношкільних заходах.

Третій ступінь шкільного самоврядування— учнівський парламент на чолі з президентом. У складі парламенту— президент, прем’єр -міністр, секретар і члени учнівського парламенту (по 2 учні від кожного класу).

Вибори президента самоврядування: з початку вересня триває передвиборча кампанія, кандидати (учні 5-9 класів), лідери, які стараютья в навчанні, активні в позакласній і позаурочній роботі, з високими моральними якостями на загальношкільних лінійках виступають зі своєю виборчою програмою;
- вибори відбуваються шляхом таємного голосування через бюлетені. Для цього створюється виборча комісія, яка обробляє заповнені бюлетені: хто отримав найбільшу кількість голосів - стає президентом.

Засідання учнівського самоврядування відбуваються двічі на семестр. На них розробляються документи парламенту, плани роботи; визначаються кращі проекти, ідеї, рекомендації тощо.
На першому засіданні затверджується план роботи на навчальний рік, створюються комітети, комітети ознайомлюються з правилами для учнів, обов'язками членів самоврядування.
Головуючі комітетів утворюють учнівське самоврядування. Голова самоврядування очолює:

комісії, що здійснюють рейди по школі;

журі, яке оцінює учнівські конкурси.

Голова самоврядування контролює:

організацію та проведення загальношкільних акцій;

тижнів здоров'я;

тижнів чистоти й благоустрою території;

тижнів правових знань;

тижнів культури і мистецтва.

Протягом року самоврядування організовує свою роботу в комітетах:

«Освіта».

«Культура».

«Дисципліни і порядку».

«Здоров’я та спорт».

Вищий ступінь шкільного самоврядування – збори.Її засідання відбуваються 1-2 рази на рік. У проведенні беруть участь учні 5-9-х класів та вчителі.
На зборах:

слухається звіт голови учнівського самоврядування про виконану роботу за минулий рік;

затверджуються заново розроблені та доопрацьовані документи самоврядування;

визначаються головні напрями діяльності.

Усю свою діяльність самоврядування здійснює відповідно до Закону України «Про молодіжні та дитячі громадські організації» та Статуту учнівського самоврядування.
Мета й завдання учнівського самоврядуваннятісно пов’язані з роботою педагогічного коллективу, який у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України „Про освіту”, „ Про загальну середню освіту”, „Про охорону дитинства” іншими законодавчими актами України, рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, власним статутом.Мета учнівського самоврядування:

  • розвиток організаторських здібностей в учнів школи, залучення їх до проведення навчального та виховного процессу;
  • виховання національної свідомості, соціальної активності особистості;
  • любові до рідної землі свого народу;
  • формування правової культури, естетичного світовідчуття;
  • прищеплення та розвиток моральних почуттів;
  • організація здорового способу життя .

Завдання організаційних процесів становлення самоврядування - розв̕язати протиріччя: самостійність учнів і педагогічне керівництво. Щоб цього протиріччя не виникало, необхідно, щоб учнівське самоврядування брало дієву участь у методичній роботі й працювало разом з педагогічним колективом над вирішенням спільної педагогічної проблеми, звісно накреслюючи власні шляхи, вирішуючи власні завдання.

Виходячи з мети та завдань, у школі створене виховне середовище для виявлення й розвитку реальних і потенційних можливостей учнів, задоволення соціально цінних і особистісно-значущих інтересів і потреб учнів. У процесі різноманітної діяльності за участю ініціативних творчих груп – голови й комітетів учнівського самоврядування школи - відбувається зміцнення й подальший розвиток учнівського самоврядування в шкільному колективі.
Робота учнівського самоврядування тісно пов’язана з виховною роботою, яка має забезпечувати спеці­ально організований процес формування й сприйняття учнями гуманних цінностей і зразків громадянської поведінки, форму­вання людини нового типу, людини інтелек­туальної, творчої, ініціативної й самостійної, з почуттям національної гідності.
Основа педагогічної позиції у вихованні — це прийняття дитини як особистості, визнання її індивідуальної своєрідності, її права на виявлення свого «Я» на тому рівні розвитку, якого вона досягла у своєму житті.
Основні напрямки діяльності комітетів такі:

1. Комітет освіти:

· здійснює роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

· організовує консультаційну допомогу з предметів;

· бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

· контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

· веде боротьбу з пропусками уроків.

2. Міністерство дисципліни й порядку:

· контролює дисципліну та порядок, відвідування учнями школи;

· коригує поведінку учнів, що порушують внутрішкільний контроль;

· призначає відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями школи;

· контролює дотримання учнями Статуту школи .

3. Міністерство культури:

· організовує естетичне виховання учнів;

· пропагує здоровий спосіб життя;

· організовує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залучаючи їх до проведення спортивно-оздоровчих заходів, концертів, виготовлення атрибутів для оформлення залів.

4. Міністерство здоров’я та спорту:

· формує в учнів здоровий спосіб життя;

· організовує проведення спортивних свят, змагань;

За кожним комітетом педагогічна рада закріплює вчителів-координаторів, які постійно мають допомагати органам самоврядування, сприяти визначенню мети діяльності, плануванню роботи, вирішенню складних ситуацій, управлінських завдань.

Тільки в процесі співпраці педагогів і батьків можна успішно вирішувати проблему розвитку особи школяра в процесі учнівського самоврядування. Процес взаємодії сім'ї і школи спрямований на активне включення батьків у навчально-виховну роботу, в позаурочну дозвільну діяльність, співпрацю з дітьми і педагогами.

Основними формами співробітництва адміністрації школи з учнями є такі:

Ø загальні збори школярів;

Ø спільні засідання з органами учнівського самоврядування з питань організації навчально-виховного процесу;

Ø делегування учнівським лідерам деяких повноважень: контроль за дисципліною, організованим початком навчального дня, анкетування учнів з актуальних питань шкільного життя, запровадження курсів за вибором тощо.

Структура учнівського самоврядування

ПОЛОЖЕННЯ

про учнiвське самоврядування

«Евріка»

На даному етапi розвитку суспільства, школа, Учнiвська рада школи покликанi забезпечувати мiцний зв’язок вивчення основ наук, формувати в учнiв свiтогляд, мораль, готувати їх до працi, свiдомого вибору професiї, розвивати громадську активнiсть, органiзаторськi здiбностi i творчу самодiяльнiсть школярiв. Одним iз важливих засобiв i методiв розв’язання цих завдань є учнiвське самоврядування, яке забезпечує участь всiх школярiв в управлiннi справами колективу свого класу й школи. З цiєю метою на основi цього Положення створюються i дiють Ради школи.

1. Загальнi положення

1. Учнiвська Рада школи с виконавчим органом учнiвського самоврядування в школi, який покликаний активно сприяти створенню згуртованого колективу як дiйового засобу морального виховання особистостi, формуванню в учнiв свiдомого й вiдповiдального ставлення до своїх прав i обов’язкiв.

2. Учнiвська Рада у загальноосвiтнiй школi обирається на початку навчального року строком на два роки вiдкритим голосуванням на загальних учнiвських зборах учнiв 5-9 класiв .

3. Загальнi учнiвськi збори проводиться не рiдше як 1 раз протягом навчального року.

4. До Учнiвської Ради школи обираються найактивнiшi, встигаючi, дисциплiнованi учнi 5-9 класiв, якi користуються серед своїх товаришiв авторитетом i довiр’ям.

2. Завдання i змiст роботи Учнiвської Ради школи

1. Основне завдання Ради школи всебiчно сприяти керiвництву школи, педагогiчному колективу. Учнiвська Рада школи бере активну участь в органiзацiї трудового виховання i профорiєнтацiї, позаурочної виховної роботи, розвитку самообслуговування i виробленнi в учнiв бережливого ставлення до шкiльної власностi, у вихованні свiдомої дисциплiни i культури поведiнки школярiв.

2. Рада школи органiзовує облiк вiдвiдування навчальних занять, бореться з прогулами та спiзненнями на уроки; допомагає вчителям в обладнання навчальних кабiнетiв, в органiзацiї взаємодопомоги в навчаннi, пiдготовцi та проведеннi олiмпiад, конкурсiв, вечорiв з навчальних предметiв.

3. Рада школи органiзовує самообслуговування: прибирання класiв, кабiнетiв та iнших примiщень школи, впорядкування шкiльної території, забезпечує участь школярiв у ремонтi меблiв, обладнання, пiдручникiв та iнших посiбникiв, а в канiкулярний час — i в проведеннi поточного ремонту школи; веде облiк зберiгання обладнання класних кiмнат i кабiнетiв.

4. Рада школи сприяє вихованню свiдомої дисциплiни i культури поведiнки учнiв у школi i поза нею, виконання всiма школярами Правил для учнiв, Правил внутрiшнього розпорядку школи, контролює зовнiшнiй вигляд учнiв, органiзовує вiдпочинок школярiв пiд час перерв, бере участь в обговореннi оцiнок поведiнки учнiв.

3. Органiзація роботи Ради школи

1. З числа своїх членiв на загальношкiльних зборах обирає

голову, який, як правило, є членом Учнiвської Ради школи, секретаря.

2. Голова Ради школи органiзовує роботу Ради школи.

3. Секретар органiзовує контроль за виконанням рiшень Ради школи, веде протоколи його засiдань i виступає з повiдомленнями про виконання рiшень.

4. Вiдповiдно до основного змiсту роботи Ради школи створює ланки: навчальна, культмасова, спортмасова, господарська, дисциплiни.

5. Засiдання Ради школи проводиться 1 раз на семестр. У мiру потреби на засiдання Ради школи запрошуються голови класiв, не обранi до складу Ради школи.

6. Рада школи налагоджує чергування по школі i в класах.

4. Учнiвська Рада школи i класнi колективи

1. Зв’язок Ради школи з класними колективами здiйснюється через голiв комітетів, якi обираються на класних учнівських зборах.

2. Класнi збори — колективний орган учнiвського самоврядування в класi — проводяться 1 раз на чверть; комітети— 1 раз на тиждень.

3. Класнi збори приймають рiшення з питань класного колективу, заслуховують iнформацiю про рiшення Учнiвської Ради школи, накреслюють конкретнi заходи щодо виконання цих рiшень, беруть участь в обговореннi оцiнок поведiнки учнiв класу.

4. Рада класу органiзовує роботу учнiв класу для виконання рiшень Ради школи i класних зборiв, роботу чергових у класi.

5. Педагогiчний колектив i Учнiвська Рада школи

1. Педагогiчний колектив спрямовує роботу Учнівської Ради школи на згуртування шкiльного i класних колективiв, розвиток громадської активностi та iнiцiативи учнiв.

2. Класний керiвник разом з радою класу, комітетами спрямовує роботу класних зборiв.

на І семестр 2016-2017 н.р.

№ п/п Зміст роботи Дата проведення Відповідальний
1. Засідання Ради учнівського самоврядування Щоп’ятниці Голова УС
2. Оформлення стенду «Евріка» та класних куточків вересень Голова УС Старости класів
3. Затвердження календарного плану роботи на І семестр 2016-2017 н.р. 07.09 Голова УС
4. Організація чергування по школі до 06.09 Комітет дисципліни й порядку
5. Проведення загальношкільної лінійки щопонеділка Голова УС
6. Проведення бесід про культуру поведінки в школі та їдальні 09.09. Комітет дисципліни й порядку
7. Організація «Веселих перерв» постійно Комітет спорту
8. Допомога у проведенні Олімпійського тижня 05.09-09.09 Комітет спорту
9. Практичне заняття «Рух за сигналами регулювальника» 21.09 Комітет освіти
10. Привітання вчителів-пенсіонерів зі святом 30.09. Комітет культури
11. Допомога у проведені свята до Дня вчителя 30.09 Комітет культури
12. Акція «Подаруй бібліотеці книгу» 03.10-30.10 Комітет освіти
13. Привітання пенсіонерів до Дня людей похилого віку з працівником соціальної служби 01.10 Комітет культури
14. Контроль за виконанням обов’язків чергових протягом місяця Комітет дисципліни й порядку
15. Допомога у проведенні місячника «Обережне поводження з вогонем», «Обережне поводження з газом» протягом місяця Комітет освіти
16. Допомога у проведенні свята «Свято козацької слави» (посвята в козачата) 13.10 Комітет культури
17. День визволення України від німецько-фашистських загарбників( допомога у проведенні заходів) 28.10
18. Операція «Мітла» протягом місяця Комітет дисципліни й порядку
19. Випуск газети «Школярик» 30.10
20. День української писемності і мови (допомога у проведенні) 09.11 Комітет освіти
21. Моніторингове дослідження відвідування уроків учнями протягом місяця Комітет дисципліни й порядку
22. День толерантності 15.11 Комітет культури
23. Акція «Запали свічку» 22.11 Комітет культури
24. Підготовка класних кімнат до зимового періоду протягом Комітет дисципліни й порядку
25. Лінійка присвячена Дню пам’яті жертв Голодомору «І пам'ять гострим болем озветься…» (допомога у проведенні) 22.11. Комітет культури
26. Випуск газети «Школярик» 30.11
27. Міжнародний день порозуміння з ВІЛ-інфікованими. Створення стрічки 01.12 Комітет освіти
28. День інваліда. Акція «Милосердя до ближнього» 03.12 Комітет культури
29. Анкета «Зимові канікули. Що ти пропонуєш?» 15.12 Комітет освіти
30. Акція «Подарунки Миколайчика» 19.12 Комітет культури
31. Акція «Літера «н» у класному журналі» підведення підсумків відвідування учнів школи за І семестр 19.12 Комітет дисципліни й порядку
32. Майстерня Діда Мороза. Конкурс на кращу ялинкову прикрасу 20.12 Комітет культури
33. Проведення бесід «Правила поведінки у зимовий період» 20.12 Комітет дисципліни й порядку
34. Конкурс стіннівок до Нового року 21.12 Комітет культури
35. Свято Нового року 23.12 Комітет культури
36. Загальні збори учнівського самоврядування «Евріка» 20.12 голова УС Литош Катерина
37. Випуск газети «Школярик» 22.12 Комітет культури

План на вересень

№ п/п Зміст роботи дата проведення Відповідальний
1. Засідання Ради учнівського самоврядування 05.09. голова УС Литош Катерина
2. Оформлення стенду «Евріка» та класних куточків 06.09 комітет культури
3. Затвердження календарного плану роботи на І семестр 2016-2017 н.р. 05.09. голова УС Литош Катерина і голови комітетів
4. Затвердження календарного плану роботи на рік 2016-2017 н.р. 05.09. голова УС Литош Катерина і голови комітетів
5. Затвердження календарного плану роботи на вересень 05.09. голова УС Литош Катерина і голови комітетів
6. Організація чергування по школі 05.09. комітет дисципліни і порядку
7. Проведення загальношкільної лінійки протягом місяця комітет культури
8. Проведення бесід про культуру поведінки в школі та їдальні 06.09. комітет дисципліни і порядку
9. Допомога у проведенні Олімпійського тижня 05.09.-09.09. комітет здоров’я і спорту
10. Допомога у проведенні заходів дню миру «Хай буде мир на всій землі» 21.09. комітет культури
11. Заходи до Дня трагедії пам’яті жертв Бабиного Яру (допомога у проведені) 27.09,29.09. комітет культури
12. Організація «Веселих перерв» протягом місяця комітет культури
13. Привітання вчителів-пенсіонерів зі святом 30.09. комітет культури
14. Допомога у приготування свята до Дня вчителя 30.09. комітет культури

План роботи на жовтень

№ п/п Зміст роботи дата проведення Відповідальний
1. Привітання пенсіонерів до Дня людей похилого віку з працівником соціальної служби 01.10 комітет культури
2. Акція «Подаруй бібліотеці книгу» 03.10-30.10 комітет освіта
3. Допомога у проведенні місячника «Обережне поводження з вогнем», «Обережне поводження з газом» протягом місяця комітет освіта, комітет культури
4. Контроль за виконанням обов’язків чергових протягом місяця комітет дисципліни і порядку
5. Допомога у проведенні свята «Свято козацької слави» 13.10 комітет культури
6. День визволення України від німецько-фашистських загарбників ( допомога у проведенні заходів) до 28.10 комітет культури
7. Операція «Мітла» протягом місяця комітет дисципліни і порядку
8. Випуск газети «Школярик» 30.10 комітет освіта
9. Проведення рейду «Урок» 18.10 комітет дисципліни і порядку
10. Акція «Збери аптечку воїну АТО» протягом місяця комітет культури, комітет освіти
11. Проведення рейду «Моя шкільна форма»

«Затверджую»

______в.о. директор школи

Т.В.П’ясковська

План
роботи учнівського самоврядування «Евріка»
на 2016 – 2017 навчальний рік


Вересень

1. Організація учнівського самоврядування школи та її складу.

2. Розподіл обов’язків між членами учнівської ради.

3. Обговорення і затвердження плану роботи учнівського самоуправління на 2016 – 2017 навчальний рік.

4. Затвердження графіку чергування по школі.

5. Організація і проведення заходів з безпеки життєдіяльності учнів в школі.

6. Організація заходів щодо відзначення Дня партизанської слави.

7. Організація вітальних заходів учнів школи з нагоди професійного свята – Дня працівника освіти.

8. Організація благодійних доброчинних акцій.

9. Випуск газети «Школярик».

Жовтень

1.Підготовка та проведення заходів, річниці визволення України від фашистських загарбників.

2.Акція «Збери аптечку воїну АТО».

3.Рейд «Твоя шкільна форма».

4. Генеральне прибирання школи, участь у акції «Падолист», «Краса і затишок школи».

5. Засідання учнівського самоврядування.

6. «Живи, книго!». Рейд – перевірка збереження підручників по класах.

7. Аналіз відвідування учнями школи.

8. Випуск газети «Школярик».

Листопад

1. Організація та проведення заходів, приурочених трагедії голодомору на Україні 1932 – 1933 років.

2. Загальношкільна лінійка «День української писемності»

3. Акція «Ветеран живе поруч».

4. Проведення молодіжної акції «Скажімо курінню «Ні».

5. Проведення Дня толерантності в школі.

6. Організація та проведення заходів до тижня правового виховання.

7. Звіт про стан чергування учнями по школі.

8. Виконання доручень членами самоврядування.

9. Випуск газети «Школярик».

Грудень

1. Проведення заходів до дня ВІЛ-інфікованих.

2.Підбиття підсумків проведення тематичного правового тижня.

3. Організація та проведення заходів з нагоди Святого Миколая.

4. Організація та проведення святкового дійства для дітей з нагоди дня Святого Миколая.

5. Організація та проведення свят новорічно – різдвяного циклу.

6. Звіти членів ради про проведену роботу у І семестрі.

7. Робота школи на зимових канікулах.

8. Випуск газети «Школярик».

Січень

1. Звіт голови Учнівського Самоврядування про проведену роботу у І семестрі.

2. Обговорення та затвердження плану роботи Учнівського самоврядування на ІІ семестр.

3. Відзначення історичних пам’ятних дат: річниці бою під Крутами; дня Соборності України.

4. Організація вітань вчительського та учнівського колективів зі святами.

5. Організація конкурсу на кращий учнівський клас «Чистота та затишок разом з нами тут живуть»

6. Аналіз відвідування учнями школи.

7. Випуск газети «Школярик».

Лютий

1. Організація та проведення Дня Святого Валентина

2. Організація та проведення Дня рідної мови (21 лютого)

3. Про святкування Дня захисника Вітчизни.

4. Проведення круглого столу за участю лідерів учнівського врядування щодо перспектив розвитку управлінських можливостей учнів школи.

5. Організація та проведення Дня зимуючих птахів.

6. Випуск газети «Школярик»

Березень

1. Проведення Шевченківських днів у школі.

2. Організація та проведення свята з нагоди Міжнародного дня прав жінок світу.

3. Організація та проведення Днів класів учнівськими колективами.

4. Організація роботи школи на весняних канікулах.

5. Організація та проведення екологічних акцій.

6. Аналіз відвідування учнями школи.

7. Випуск газети «Школярик».

Квітень

1. Проведення тижня безпеки життєдіяльності.

2. Організація та проведення Всесвітнього дня здоров’я (7 квітня); Всесвітнього дня Землі (22 квітня); Дня пам’яток історії та культури (18 квітня; Дня довкілля (17 квітня).

3. Проведення благоустрою території школи.

4. Організація та проведення заходів по темі «Любов до батьків – основа всіх чеснот»

5. Організація та проведення вечора Пам’яті з нагоди річниці Чорнобильської трагедії.

6. Організація та проведення учнівської конференції «Самоврядування – не самоціль, а цікаве учнівське життя»

7. Проведення спільного засідання членів Учнівської Ради і батьківського комітету школи з питань посилення профілактики правопорушень в школі.

8. Випуск газети «Школярик».

Травень

1. Організація та проведення Тижня Пам’яті з нагоди Дня Перемоги.

2. Організація та проведення заходів з нагоди Дня Матері ,Міжнародного дня сім'ї.

3. Аналіз випуску експрес – репортажів у ІІ семестрі.

4. Організація та проведення свята Останнього дзвоника.

5. Звіт голови Учнівського Самоврядування про проведену роботу у ІІ семестрі.

6. Робота школи під час літніх канікул.

7. Підсумкове засідання Учнівської Самоврядування. Звіт лідерів комітетів учнівського самоврядування про рівень

Основні напрямки діяльності:

  • організовує естетичне виховання учнів;
  • організовує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залучаючи їх до проведення вечорів відпочинку, дискотек, днів відкритих дверей, спортивно-оздоровчих заходів, зустрічей за «круглим столом», оглядів-конкурсів, фестивалів, концертів, виготовлення атрибутів для оформлення залів;
  • розвиває творчі здібності школярів шляхом залучення до роботи в гуртках, секціях, учнівських об'єднаннях, творчих групах за інтересами;
  • оформляє альбоми до пам'ятних дат, традиційних свят у школі;
  • залучає дітей до народної творчості, національної культури;
  • здійснює пошукову роботу, заходи військово-патріотичного спрямування, оформляючи результати пошукової роботи в альбомах, на стендах.

Основні напрямки діяльності:

  • забезпечує повноцінний фізичний розвиток дітей, дбає про охорону та зміцнення їхнього здоров'я;
  • формує навички здорового способу життя;
  • пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);
  • залучає учнів та батьків до спортивно-масової, туристичної* та фізкультурно-оздоровчої роботи;
  • організовує роботу спортивних секцій, груп здоров'я;
  • проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;
  • забезпечую розробку та організацію туристичних заходів;
  • організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі та туристичні заходи.

Основні напрямки діяльності:

  • здійснює роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;
  • організовує консультаційну допомогу з предметів;
  • бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;
  • контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;
  • веде боротьбу з пропусками уроків.

Основні напрямки діяльності:

  • здійснює контроль за дотриманням учнями правил внутрішнього розпорядку школу;
  • веде документацію Президентської ради;
  • здійснює контроль за відвідуванням учнями уроків, чергування, дотримання Статутних вимог у школі та за її межами, профілактичну роз'яснювальну роботу, чергування на заходах
Кiлькiсть переглядiв: 1216